Na predmetni stopnji smo se odločili, da bomo letošnji Prešernov dan obeležili s tednom kulture.

Nekaj utrinkov:

  • Pri glasbeni umetnosti so učenci spoznavali delo Ježkovega nagrajenca Vlada Kreslina. Glasbeniki so zaigrali na svoje inštrumente.
  • ​Pri angleščini, španščini in nemščini so se posvetili poeziji, glasbi in igranemu ter animiranemu filmu.
  • Učenci so obravnavali kulturo v športu in kulturo prehranjevanja (preizkusili so se v pripravi pogrinjkov). Kulturo so vpletli tudi v ure zgodovine.
  • Učenci so pripravili in vodili ure slovenščine.
    Šestošolci in sedmošolci so brali svoje razpoloženjske pesmi, pesmi nagajivke in zbadljivke … Predstavljali so zanimivosti iz Prešernovega življenja, recitirali njegove pesmi in sestavili kviz o njegovem življenju in delu.
    Osmošolke so s predstavitvami klekljanja in kvačkanja dokazale, da kulturna dediščina med mladimi živi.
    Devetošolci so prisluhnili vrstniškemu predavanju o zgodovini filma. Pisali so gazele in dodajali svojo kitico Zdravljice. Ob Prešernovi Glosi so se pogovarjali o položaju (besednega) umetnika nekoč in danes. Ob Gazelah so razmišljali o trenutnih življenjskih odločitvah in o nespremenljivi ljubezni.
  • Likovniki so se predstavili s svojimi umetninami iz časa korone. Devetošolce je po spletni razstavi teh izdelkov vodila kuratorka ga. Tacar.
  • Pri geografiji so učenci izdelovali Prešernove zemljevide. Učenci od 7. razreda dalje lahko sodelujejo v fotografskem natečaju na temo karantene.

V času dela na daljavo smo učitelji postavljeni pred velik izziv, kako vzdrževati stik s svojimi učenci. Naši edini prenosniki so datoteke, »klepeti« v okolju Teams in videoure.
Teden kulture se je izkazal za projekt, v katerem smo našli skupni jezik. Učenci so pokazali motiviranost, samoiniciativo in voljo do tega, da nekaj ustvarimo skupaj.

 

(Visited 106 times, 1 visits today)